Aziz Yıldırım İyice Saçmaladı! Evlat Acısı Çekiyorsa Evinde Otursun!

Vicdan yaralayan polemik!Mehmet Ali Aydınlar'ın geçtiğimiz günlerde düzenlediği basın toplantısına, oğluyla ilgili soru üzerine gözyaşlarına hakim olamaması damga vurmuştu.

Aynı gün yazılı bir açıklama yaparak Aydınlar'ın acısını paylaştığını duyuran Yıldırım bugün ise Aydınlar'a çok ağır sözlerle yüklendi. Yıldırım önce Sabah Gazetesi'nden Sevilay Yükselir'e ardından da Skorer'e konuştu.

İşte her iki haber...

AZİZ YILDIRIM'IN SKORER'E YAPTIĞI AÇIKLAMA İSE ŞÖYLE:

Yıldırım, "Bugün medyada sizin hakkınızda bir röportaj çıktı. Mehmet Ali Aydınlar ile ilgili bir takım spekülasyonlar yapılıyor. Bu konuda ne diyeceksiniz?" sorusuna şu yanıtı verdi;

"Bakın ben önceki gün Fenerbahçe org'da bir açıklama yaptırdım. 'O'nun evladı bizim evladımız, O'nun acısı bizim acımızdır" dedim. Hala da bu sözlerin arkasındayım. Ama bu konuyu kullanarak beni karalamaya çalışıyorlar. Ve bunu sistemli bir şekilde yapıyorlar. Evlat acısı üzerinden kim fayda sağlamaya çalışıyorsa o ahlaksızdır, şerefsizdir. Benim NTV'deki anlattıklarım çok nettir. O dönem Mehmet Ali Bey benim dostumdu. Acısı çok büyüktü. Ve biz bunu yakından görüyorduk. Acısını azaltmak için ona elimizi uzattık. Ve mecburduk da. Ama bizler çok büyük sıkıntılar yaşarken çok büyük acılar çekerken o bizi arkamızdan vurdu. Bütün söylediğim budur. Hala bunun da arkasındayım."

Fenerbahçe Başkanı, sözlerini şöyle sürdürdü;

"Benim ne Mehmet Ali Bey ile ne de herhangi bir kimseyle Aziz Yıldırım olarak hiçbir husumetim yoktur. Benim derdim Fenerbahçe'ye zarar veren ve Fenerbahçe'ye ihanet edenlerledir."

Sabah gazetesinden Sevilay Yükselir, Aziz Yıldırım'ın Aydınlar'ın basın toplantısında oğlu ile ilgili gelen soru üzerine yaşadığı duygusalar anlar için "Niye üzülecekmişim ki. Üzülecek bi durum yok çünkü numara yapıyor" dediğini yazmıştı.