Oğuzhan Koç Ben Hala Aynı Rüyada Albümü Dinle

Çok güzel hareketler bunlar ile tanınan ve Giden günlerim oldu , Gülki sevgilim şarkılar ile kendinden söz ettiren Oğuzhan Koç ilk albümü ile müzik piyasasına merhaba dedi.

2.5 yıl süren çalışmaların ardından yayınlanan, müzik direktörlüğü ve aranjörlüğünü Alper Erinç'in üstlendiği "Ben Hala Rüyada" albümünde, Ozan Doğulu'nun da iki düzenlemesi yer alıyor. Pop tarzında hazırlanan albümde, pek çok değerli müzisyen bir araya geldi.

Ayy (Ben Hala Rüyada), Bu Yol Uzar, Gitsem Diyorum, Her Aşk Bir Gün Biter, Bitmedi Elem, Neşeli Ayrılık Şarkısı, Al Ahını, Yanımda Olsan şarkılarının yanı sıra "Yüzük" parçasında Oğuzhan Koç'a yakın dostları Eser Yenenler ve İbrahim Büyükak eşlik ediyor.

Oğuzhan Koç Yeni Şarkıları Dinle

 

Oğuzhan Koç Yeni Şarkıları

Ayy (Ben Hala Rüyada)
Bu Yol Uzar
Gitsem Diyorum
Her Aşk Bir Gün Biter
Bitmedi Elem
Yüzük
Neşeli Ayrılık Şarkısı
Al Ahını
Yanımda Olsan
Erzincan