Ben Bilmem Eşim Bilir 185. Bölüm 19 Ocak İzle

Ben Bilmem Eşim Bilir  İzle KANAL D
19 Ocak Pazar Ben Bilmem Eşim Bilir Sahra Tekin – Barış Kuçlu, Halime – Cüneyt Ardıç, Gamze Kurtuluş – Keman Demirsüren ve Melike – Muharrem Maraz çiftleri yarışıyor. KANAL D İzle

Ben Bilmem Eşim Bilir   Kanalı:  KANAL D
Ben Bilmem Eşim Bilir   Tarihi:  19 Ocak 2014 Pazar
Ben Bilmem Eşim Bilir   Saati :  16:00

ÖZET:
Ben Bilmem Eşim Bilir 
Eğlence - Yarışma    
185. Bölüm
Penaltıyı at, otomobili kap...
Ben Bilmem Eşim Bilir'in bu bölümünde; Sahra Tekin – Barış Kuçlu, Halime – Cüneyt Ardıç, Gamze Kurtuluş – Keman Demirsüren ve Melike – Muharrem Maraz çiftleri yarışıyor.
Program Bilgileri
Yayın Tarihi     Pazar 19 Ocak 2014
Genel     Ailece izleyebileceğiniz, keyif dolu bir yarışma!
Sunucu     İlker Ayrık 

ETİKETLER:  Ben Bilmem Eşim Bilir  19 Ocak izle, Ben Bilmem Eşim Bilir  KANAL D izle, Ben Bilmem Eşim Bilir  kanal izle, Ben Bilmem Eşim Bilir  son bölüm izle, Ben Bilmem Eşim Bilir  yeni bölüm izle