Yılmaz Vural, Azerbaycan Milli Takımına Mı Gidiyor?

Türkiye'de büyük takım çalıştırmak istediğini özelliklede Fenerbahçe'yi çalıştırmak istediğini sürekli belirten Yılmaz Vural Azerbaycan Milli takımının başına geçebilir.

Yılmaz Vural'a Milli Teklif
Azerbaycan Milli takımda boşalan teknik adam kadrosu için Yılmaz Vural gündeme geldiği iddia edildi.
Yılmaz Vural 22 Eylül günü Milli Takımın başına geçmek için İlham Aliyev ile görüşmeye gidecek.

Süper Lig'de son olarak Elazığspor'u çalıştıran Yılmaz Vural için yeni bir iddia ortaya atıldı. Tecrübeli teknik adamın Azerbaycan Milli Takımı ve Neftci Bakü takımını aynı anda çalıştıracağı haber merkezlerine son dakika olarak düştü. Eurosport'un ulaştığı Yılmaz Vural, konuya açıklık getirdi.

Vural yaptığı açıklamada şunları söyledi:

"22 Eylül'de Azerbaycan'ın unutulmaz lideri Haydar Aliyev adına düzenlenecek olan törene davet edildim. Ardından yine Bakü'de açılışı yapılacak olan spor kompleksinin konuğu olacağım. Azerbaycan'da böyle bir kamuoyu oluştuğunun farkındayım. Azerbaycan Futbol Federasyonu Başkanı ve bazı vekillerin beni istediğini biliyorum. Ancak benim için resmi bir teklif henüz yok. Ben Azerbaycan'a şimdilik davet üzerine gidiyorum. Eğer bana resmi bir teklif yapacaklarsa orada görüşür konuyu netleştiririm. Anlaştığım ve imza attığım haberleri doğru değil."