Benim Hala Umudum Var 27. Bölüm Özeti 16 Ocak İzle

Benim Hala Umudum Var İzle FOX TV
16 Ocak Perşembe Benim Hala Umudum Var FOX TV İzle

Benim Hala Umudum Var  Kanalı:  FOX TV
Benim Hala Umudum Var  Tarihi:  16 Ocak 2014 Perşembe
Benim Hala Umudum Var  Saati :  20:30

ÖZET:     
   27. Bölüm Özeti Bölüm Tarihi: 16/01/2014

2,5 ay sonra Hakan ilk duruşmada serbest bırakılır. Umut’un isteğiyle Gri yapımda Hakan’a sürpriz bir parti düzenlenir. Hapishane de geçirdikleri süre Musa ve Hakan da ciddi farklılar meydana getirir. Ozan ve Umut aşk acısı çekerken, Ozan Hakan’ın gerçek yüzünü Umut’a gösterebilmek için ses kaydına ulaşmaya çalışmaktadır. Fakat Telefoncu Fuat ve Akif’in kısa yoldan köşeyi dönebilmek için bir planı vardır. Umut babası Yusuf’un gerçek yüzünü Hakan sayesinde görür. Babasının onu tekrar hayal kırıklığına uğratması Umut’u derinden yaralar. Zafer’in Yusuf için hain bir planı vardır. Bu sefer Umut’da Zafer’e eşlik eder. Mete geç de olsa Asude’nin kıymetini anlar. Asude ile yakınlaşabilmek için fırsat kovalar. Zafer Selda ve Yelda’yı çalışmaları için Ozan’ın sahibi olduğu fabrikaya götürür. Selda ve Yelda’yı zor günler beklemektedir. Berk oktay, Gizem Karaca ve Şükrü Özyıldız’ın başrollerini paylaştığı, Ali Erkazan, Sermin Hürmeriç, Nergis Çorakçı, Levent Özdilek, Burak Altay, Hakkı Ergök, Betül Şahin, Belgin Erdoğan, İpek Elban, Elvan Dişli, Gözde Kaya, Elvan Dişli, Pınar Göktaş, Ayberk Koçar, Savaş Alp Başar ve Laçin Ceylan’ın sıcak hikayesi yeni bölümü ile 16 Ocak Perşembe akşamı 20:30 da FOX’ta!

ETİKETLER:  Benim Hala Umudum Var 16 Ocak izle, Benim Hala Umudum Var FOX TV izle, Benim Hala Umudum Var kanal izle, Benim Hala Umudum Var son bölüm izle, Benim Hala Umudum Var yeni bölüm izle