Unutma Beni 1201. Bölüm Özeti 16 Ocak İzle

Unutma Beni Yeni 1201. Bölüm İzle FOX TV
16 Ocak Perşembe Unutma Beni FOX TV İzle

Unutma Beni  Kanalı:  FOX TV
Unutma Beni  Tarihi:  16 Ocak 2014 Perşembe
Unutma Beni  Saati :  14:30

ÖZET:     
    
1201. Bölüm Özeti
Bölüm Tarihi: 16/01/2014
Önceki Bölüm
Hikmet Emine’ye, Şerif’in onu kandırdığını bir türlü anlatamaz, Ankara’ya götürmek için ısrar eder, Emine’nin cevabı ne olacaktır? Emine Hikmet’ten babasıyla ilgili ne isteyecektir? Ceylan bebekle ilgili Yaman’la tartışırken Volkan gelir. Ceylan’ın bebekle ilgili hangi sözleri Volkan’ı şoke edecektir? Volkan ve Yaman Ceylan’ın önünde neden kavga edeceklerdir? Seda Ali’de kalmaktadır hâlâ, hayatından memnundur, bir paket gelir, paketten ne çıkacaktır? Seda’nın annesi Seda’yı görmeye gelir, Ali’yle ilgili neler söyleyip, Seda’yı kızdıracaktır? Şeker Çiğdemlere gelir, Nergis yine duygu sömürüsü yapar. Şeker Nergis’in durumuna kendince nasıl bir çare bulacaktır?

ETİKETLER:  Unutma Beni 16 Ocak izle, Unutma Beni FOX TV izle, Unutma Beni kanal izle, Unutma Beni son bölüm izle, Unutma Beni yeni bölüm izle